Homestead - Florida Keys - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Homestead - Florida Keys - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Homestead - Florida Keys

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

14 December 2011 | Verenigde Staten, Homestead

We worden wakker en de zon schijnt, het is heerlijk warm, voor Jor uiteraard alweer bijna te warm :-)
Omdat we in het vliegtuig niet lekker en dus ook niet zoveel hebben gegeten, gaan we na snel gedoucht te hebben richting de receptie waar we een heerlijk continentaal ontbijt verwachtten.
Wat een teleurstelling, zo'n trek en zo weinig aanwezig!
We kunnen koffie tappen in een plastic bekertje, verder liggen er voorverpakte mini muffins en iets van een voorverpakte zoetigheid die voor het sealen in suikerwater heeft gelegen. Gelukkig ligt er ook wat oud brood dat we kunnen roosteren. Verder ligt er cereal in bonte kleuren dat je door de melk kunt roeren, wel naar gekeken, niet geproefd. Er zit gelukkig een Starbucks op de hoek!
Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt richting de Keys. Na een koffiestop en wat boodschappen doorgereden naar Islamorada (upper keys) en hebben geluncht bij Robbie's Marina, de attractie daar is het voeren van Tarpons, wat een knoeperds van vissen zeg! Soort van hele grote karpers, minstens een meter lang. Daar hebben we ook de eerste alligator gespot.
Omdat we na de lange reis van gisteren vandaag rustig aan willen doen, rijden we terug naar Homestead, met als doel ergens onze aangeschafte iPad registreren zodat we deze zo snel mogelijk kunnen gebruiken. Dat is gelukt, wat een gemak om zo heerlijk vanaf je hotelkamer de hotels voor de komende nachten te vinden en onze verslagen op te schrijven.

Morgen is het plan om naar de Everglades te gaan en door te rijden naar Key West.

• 14 December 2011 - 19:46

Pa:

Ziet er allemaal prima uit zo en uiteindelijk ga je niet naar Amerika om te eten toch? Vermaak jullie en doe voorzichtig aan. groetjes

• 14 December 2011 - 21:06

Gea:

Ja, die ontbijten zijn zoooo slecht. Wij gingen meestal naar de Safeway voor lekkere broodjes en bijna altijd hebben die ook een Starbucks!
    Geniet lekker van jullie vakantie :-)