Outlet en reisdag - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Outlet en reisdag - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Outlet en reisdag

Door: Jorgen

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

20 December 2011 | Verenigde Staten, Saint Augustine

De dollars hebben gerold vandaag en dan voornamelijk vanaf onze plastic kaart richting de winkeliers van het Premium Outlet Shopping Center in Orlando. Wat een paradijs voor koopjesjagers zeg. De schoenen en babykleding liggen netjes opgestapeld in de kofferbak.

Verder weinig te melden vandaag, want nadat we zijn uitgewinkeld aanvaarden we de reis naar Saint Augustine aan de Atlantische kust. Saint Augustine is de oudste continue bewoonde Europese nederzetting in Amerika en werd gesticht in 1565.

• 21 December 2011 - 05:59

Wendy:

Hoi hoi,

Ik dacht dat jullie vakantie hadden!!! Jeetje wat doen jullie veel! Nog veel plezier en niet teveel shoppen hoor ;-)

• 21 December 2011 - 12:38

Claudia:

En nu alles maar mee terug krijgen, wordt het een extra koffer ;-)
    groetjes,
    Claud

• 21 December 2011 - 17:11

Dianne:

Oh!!! Ik ben jaloers! Doe mij ook zo'n outlet in Nederland!

Geniet nog even!

• 21 December 2011 - 19:32

Bart Moesman:

Hoi Jorgen en Diana, Wat een leuk avontuur weer. Nog bedankt dat jullie verteld hebben dat jullie met een blauw vliegtuig vlogen. Met de kerstster gaat het ook goed. Dus als jullie thuiskomen zit het wel goed met de kerstsfeer. Papa en ik schuimen schiphol af als jullie aankomen dus je moet maar ff bellen als jullie bij de bagageband staan. Lijkt me weer errug leuk om jullie weer op te halen. Nog veel plezier de komende dagen. Oja ook de groetjes van Papa, Mama en Rob

• 21 December 2011 - 22:12

Gea:

Wat leuk om te lezen, en zo herkenbaar! Hebben jullie de Gap store ook bezocht?
    Veel plezier en geniet er van!
    Vandaag was hier de memorabele BI kerstlunch, ook leuk :-)

• 22 December 2011 - 14:57

Erica:

fijn he, die premium outlets:-)
    Geniet nog lekker van jullie vakantie!