Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Miami Beach

Door: Jorgen

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

22 December 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen hebben we uitgecheckt bij het Beach Plaza Motel in Fort Lauderdale en zijn we richting het historical district gegaan dat iets verderop ligt. Daar aangekomen hebben we eerst een river cruise gemaakt. Fort Lauderdale wordt ook wel het Venetie van Amerika genoemd vanwege de vele waterwegen. De river cruise voert ons langs talloze grote landhuizen die het grootste deel van het jaar leeg staan. De eigenaren zijn over het algemeen de zeer gefortuneerden uit New York of televisie- en filmsterren. Zo varen we langs de lieflijke onderkomens van Jack Nickolson, Al Pacino, Gloria van der Bilt en nog wat van die bekende namen. Uiteindelijk komen we in de haven terecht waar al twee grote cruiseschepen liggen afgemeerd en de derde net bezig is om af te meren.

Eenmaal terug op de kade lopen we richting Las Olas Boulevard. Hier zitten een flink aantal winkels met dure merken, evenals een heleboel restaurantjes en barretjes. In 'La Bonne Crepe' hebben we heerlijk uitgebreid gelunched om vervolgens de auto weer op te zoeken.

Na een rit van een klein uurtje arriveren we in ons hotel wat direct aan het strand is gelegen. De locatie is Miami Beach en dit wordt ons laatste onderkomen voor deze vakantie. Nog even een paar dagen genieten van zon, zee en strand! Na een frisse duik in het zwembad snel gedoucht en omgekleed om ergens een diner te bemachtigen. Life is good!

• 23 December 2011 - 05:54

Wendy:

Oh het is daar echt super!!! Lekker hoor.
    Lekker nog ff genieten voordat je hier weer in alle drukte en stress komt.
    Dikke knuffel en tot snel.....