Laatste dagen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: Jorgen

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

29 December 2011 | Nederland, Alkmaar

Zoals gezegd hebben we de laatste dagen geen echte reisplannen meer. We zijn neergestreken in een hotel aan Miami Beach en genieten van het heerlijke weer en aanwezige zwembad. Het zeewater is te frisjes.

Naast het relaxen zijn er twee andere dingen die we doen. De eerste is het bezoeken van de Sawgrass Mills. Dit is een outlet shopping center met 300+ winkels waar we helemaal los gaan. Wederom hebben we een aantal middenstanders een goede kerst bezorgd. Onszelf levert het straks de nodige hoofdbrekens op, want alles moet weer in de 2 koffers die we mee hebben en die waren op de heenreis al vol.

Het tweede is dat we ontzettend hebben genoten van de omgeving. Vanaf ons hotel was het een heerlijke wandeling van een uur naar het gedeelte van Miami Beach waar het echt allemaal te doen is; Oceans Drive. Heerlijk slenteren, mensen kijken, eten & drinken.

Al met al dus een paar heerlijke afsluitende dagen gehad van een mooie rondreis.

Zondag 25 december is het dan uiteindelijk zover dat we de terugreis moeten aanvaarden. Om 21.50 uur plaatselijke tijd vertrekt onze vlucht en we melden ons dan ook op de gebruikelijke tijd op het vliegveld. Daar kun je een kanon afschieten zonder dat je iemand raakt. Wat dat betreft is het heerlijk om op eerste kerstdag te vliegen. Nergens rijen dus je kunt overal zo doorlopen. Onze vlucht vertrekt mooi op tijd. Omdat het vliegtuig maar voor de helft bezet is kunnen we allebei languit liggen op drie stoelen waardoor we nog iets van slaap meekrijgen tijdens de vlucht. Dit ondanks het feit dat we een gedeelte van de vlucht zware turbulentie ondervonden. Ruim een uur voor op schema stappen we de slurf aan de gate binnen en nadat we onze bagage van de band hebben gehaald worden we ontvangen door chauffeur Bob en bijrijder Bart. Helemaal top, eigen vervoer is toch beter dan het openbaar vervoer.

Een kleine 30 minuten later stappen we onze woning binnen en is het wachten op de volgende reis. Die zal wel een iets ander karakter krijgen, want het belangrijkste 'project' moet in maart 2012 nog worden afgerond......

• 29 December 2011 - 12:22

Wendy:

Leuke verhalen en leuke foto's!!!

• 29 December 2011 - 12:54

Pauline:

Nou nog steeds jaloers om de mooie foto's en de reis, maar zeker jullie gegund ! gaaf hoor ! nu op naar een voorspoedige snelle bevalling ! liefs, Pauline