Amsterdam - Homestead - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Amsterdam - Homestead - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Homestead

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

14 December 2011 | Verenigde Staten, Homestead

Zondag 11-12 om 15.20 uur vertrok onze vlucht naar Miami Int Airport.
Na ruim 10 uur vliegen zijn we geland rond 19.45 uur plaatselijke tijd, in NL inmiddels 1.45 maandagmorgen.
We verwachtten al een circus om door de douane te komen en werden niet teleurgesteld. Na anderhalf uur wachten warren we aan de beurt, na het beantwoorden van de gebruikelijke vragen en het scannen van vingerafdrukken, maken van een profielfoto mochten we door!
Voordeel van zo lang wachten is wel dat de koffers inmiddels op de band lagen en we snel onze auto konden ophalen. We rijden de komende 2 weken in een zilvergrijze Nissan nogwat. Prima auto voor de familie Peterse.
Rond 22.30 rijden we het parkeerterrein van Fairway Inn op, ons onderkomen voor de komende 2 nachten.

• 14 December 2011 - 12:27

Wendy:

Een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan xx

• 14 December 2011 - 13:31

Patricia:

leuk om zo met de kerstboom op de achtergrond julie zomerse reisverslag te volgen veel plezier