The backwaters - Reisverslag uit Alleppey, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu The backwaters - Reisverslag uit Alleppey, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

The backwaters

Door: Jørgen

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

18 Oktober 2007 | India, Alleppey

05:15 uur; de wekker gaat vroeg vandaag. Reden is dat we om 06.55 uur de trein naar Alleppey willen hebben om een toer over de backwaters te maken. De backwaters is een kanalenstelsel van ruim 900 kilometer. Voor onze tocht hebben we een bamboe houseboat afgehuurd. Het kost wat, maar dan heb je een eigen boot met drie man personeel tot je beschikking. Dit is een geweldige manier om het waterstelsel en de omringende natuur te verkennen. De mogelijkheid bestond om tijdens de diverse pauzes te zwemmen, maar nadat we een aantal waterslangen hadden gezien was dat plan van de baan. Gewoon heerlijk relaxen met de voetjes omhoog; een boekje en een drankje. Na een overnachting op het water willen we de volgende dag door naar Cochin!

• 18 Oktober 2007 - 12:48

Nel :

Doe maar duur een eigen boot met 3 man personeel, wel een beetje kinderachtig om niet even te gaan zwemmen, liefs Nel