Relax and enjoy! - Reisverslag uit New Delhi, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Relax and enjoy! - Reisverslag uit New Delhi, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Relax and enjoy!

Door: Jørgen

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

15 Oktober 2007 | India, New Delhi

Next Stop: VARKALA
Dit wordt onze eerste echte stop om eens even helemaal niks te doen en een beetje te lummelen. Het dorpje laten we achter ons en we gaan 4 kilometer verderop een hotel betrekken.

Dit hotel - Thiruvambadi Beach Resort - is gelegen boven aan de rode kliffen die hier boven de Arabische Zee uittorenen. Heerlijk 2 dagen genieten van cocktails, lekker eten, strand en zee!

Relax and enjoy op zijn best dus. Weinig doen en af een toe een dutje............

Morgenochtend pakken we de vroege trein van 06.55 uur naar Allepey om daar met een bamboe houseboat de backwaters te verkennen.

• 16 Oktober 2007 - 14:29

Cees En Rinus:

Wat hebben jullie een fantastische vacantie. En wat leuk dat wij er ook wat van zien. geniet er nog maar lekker van en wij ook. liefs van Cees en Rinus.

• 16 Oktober 2007 - 17:25

Joost:

Mooi dat jullie het zo naar je zin hebben, leuke foto's en leuke verhalen! Ik vraag mij toch af Jeur; hoeveel schone t-shirts heb jij mee na zo'n pittig dinertje? Haha!

Veel fun!

Joost

Enne: FEESTJE?!?!?!?!

• 16 Oktober 2007 - 17:30

De Dyk:

veel plezier en nog mooie dagen

• 16 Oktober 2007 - 17:38

De Dyk:

niet te lang je ogen dicht want dan zie je niks en geef die koe een schop grapje

• 17 Oktober 2007 - 07:54

Nel:

Wat een belevenis, geniet er van.

• 17 Oktober 2007 - 11:22

Wen:

Ziet er geweldig uit. Mooie foto's en leuk om alles zo te lezen.

xx

• 17 Oktober 2007 - 20:03

Gea:

Leuke foto's en leuke berichten. Hoop dat jullie genoten hebben van de backwaters, bij nazoeking in mijn oude Lonely zie ik ook een streep onder Allepey. Dat beach resort klinkt ook erg aanlokkelijk!

groetjes