Mamallapuram - Pondicherry - Reisverslag uit Pondicherry, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Mamallapuram - Pondicherry - Reisverslag uit Pondicherry, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Mamallapuram - Pondicherry

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

11 Oktober 2007 | India, Pondicherry

Van Mamallapuram zijn we met het OV doorgereisd naar Pondicherry. Dit leek ons wel een stek waar we ons een dag of 2 konden vermaken. Voor het eerst met de bus, dat ging redelijk gemakkelijk, we konden zelfs zitten! In de middag kwamen we aan in Pondy en al vrij snel besloten we om hier maar 1 nacht te blijven. We hadden een kleine kamer in het Franse gedeelte die op het eerste oog prima leek. Later op de avond bleek het toch wel een wat viezige benauwde ruimte te zijn. In de middag zijn we gaan rondlopen en hebben wat aan sightseeing gedaan. We zijn ook op een bazaar geweest met vooral verse waren. Een opeengepakte massa van kleuren, geuren, nog levende kippen, geslachte kippen en nog wat losse ledematen ervan, veel fruit, groenten, vooral uien en bloemen. Heel bijzonder. 's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij een Frans restaurant "L'Orient". Daarna terug naar de kamer om de volgende morgen om 08.00 te vertrekken naar Trichy. Beiden weinig geslapen, door veel insecten en de warmte...