De tempels - Reisverslag uit New Delhi, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu De tempels - Reisverslag uit New Delhi, India van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

De tempels

Door: Jørgen

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

08 Oktober 2007 | India, New Delhi

Vandaag zijn we de dag begonnen met een paar bakjes thee in Moonrakers. Vervolgens hebben we fietsen gehuurd om tussen de diverse tempels heen en weer te kunnen peddelen. Niet alleen waren het tempels zoals we die al kennen, maar er zijn er ook een aantal uitgehouwen in de rotsen. Bij de eerste tempel vroeg ik aan een 5-tal Indiërs of ik ze voor de tempel op de foto mocht zetten. Dat was geen probleem, maar we moesten even wachten op de rest van de familie, zo'n 28 man! Na het nemen van de foto wilde iedereen ons ook nog de hand schudden, dus we waren wel even bezig. In het vervolg van onze tempeltocht hebben we vooral gelachen om de apen die de tempels bevolken. Op een gegeven moment werd de waterfles van iemand afgenomen door een 'brutale aap' en meegenomen de boom in. Als na een minuut of wat blijkt dat ie hem toch niet open krijgt wordt de fles de afgrond in gegooid.
In de middag hebben we een deel van de vervolgroute uitgestippeld. Dit houdt in dat we morgen met de bus naar het Franse stadje Pondicherry afreizen. Benieuwd wat het reizen per bus in India ons brengen zal.

• 08 Oktober 2007 - 15:25

Frank:

Ik heb het net aan je moeder voorgelezen (ze wordt oud hé) als we dit zo lezen is het een te gek avontuur.
    by the way Utrecht gewonnen met 2-1 en AZ gelijk 2-2 gespeelt.
    Blijf lekker genieten en maak ons door doortegaan met deze berichten nog jaloerser.
    Tineke Frank en Nel

• 08 Oktober 2007 - 19:04

Patricia:

wij vinden het onwijs gaaf dat wij julie op de voet kunnen volgen door india elke dag kijken we toch ff of we een dag verslag van julie hebbben ontvangen
    erg leuk zo zijn julie toch nog heel dicht bij groetjes rich patries dion en demi

• 10 Oktober 2007 - 14:28

DdB:

Zo altijd handig zo'n live verslag! Wanneer komen de foto's?