Kololo Game Lodge - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Kololo Game Lodge - Reisverslag uit Vaalwater, Zuid-Afrika van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Kololo Game Lodge

Door: Jørgen Peterse

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

07 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Vaalwater

Onze laatste echte vakantiedag. Morgen gaan we al weer richting Nederland. Deze morgen worden we voor Afrikaanse begrippen laat wakker en we moeten ons haasten om het ontbijt te halen. Nadat we uitgebreid getafeld hebben gaan we onder leiding van Denzel een wandeling maken over het domein. Op een niet al te grote afstand van de onderkomens ligt een uitkijkplaats voor wild. Dat is onze bestemming. Uiteraard ligt het tempo erg laag met Iris die zelf wandelt en af en toe in het zand ploft om 'cappuccino' te maken voor papa en mama. Na een kleine 45 minuten komen we aan bij de grote open vlakte waar de uitkijkpost aan ligt. Er loopt zeer veel wild; impala's, gnoes & zebra's.

Nadat we de cursus 'luiers verschonen in het wild' in de praktijk hebben gebracht vangen we de terugtocht aan. Als we ruim 1,5 uur hebben geslenterd zijn we weer terug en gaan we naar het restaurant voor de lunch. De rest van de middag wordt benut om de laatste zonnestralen tot ons te nemen en te relaxen.

Het avondmaal bestaat dit keer uit een Zuid Afrikaanse BBQ, de zogeheten Braai. Naast de kip en de worst kunnen we ook onze tanden zetten in een stuk gnoe. Aangevuld met de salades, groentes en aardappels een heerlijk maal om ons verblijf mee af te sluiten. We gaan de laatste nacht in.......

• 08 Juni 2014 - 14:56

Francisca:

Ooh ja gaaf die uitkijkpost!
    Geniet van jullie laatste uren in Zuid-Afrika!

• 08 Juni 2014 - 15:52

Cees En Rinus Bakkum:

Fijn dat jullie zo genoten hebben en zoveel gezien lekker hoor een hele goede reis terug groetjes Cees en rinus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 08 Juni 2014 - 18:46

Nel:

Een hele goede reis, tot morgen!!