Kruger NP - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Kruger NP - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Kruger NP

Door: Jørgen Peterse

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

26 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Hazyview

Vandaag hebben we weer een aantal uur in Kruger doorgebracht. Direct door de poort rechts stond ons ontvangstcomité in de vorm van een roedel impala's. Bij de kruising met de S3 gingen we vandaag rechtsaf. Ondanks dat het vandaag vooral impala's en kudu's waren die we zagen was het wederom een schitterende route. Iris vermaakt zich opperbest voorin op schoot. Uiteindeljk wordt ons geduld beloond en zien we weer een statige giraffe genieten van een maaltijd. Aan het eind van de dag wordt de lijst nog aardig aangevuld.

Onze "vangst" van vandaag: impala's, kudu's, olifanten, krokodil, nijlpaarden, stinkdieren, giraffe & buffels.

• 26 Mei 2014 - 20:18

Francisca:

Lekker dagje weer, heerlijk hoor!

• 26 Mei 2014 - 20:46

Karin:

Ah lief hoor al die beestjes. Ook al stokstaartjes gezien? Geniet ervan! en nee ik ben niet jaloers, nou ja misschien een heel klein beetje:) Groetjes Karin

• 27 Mei 2014 - 17:51

Annemiek:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen!! Veel plezier!!!
    Groetjes Menno Annemiek Mandy en Kim

• 27 Mei 2014 - 18:41

Ton:

Hallo Jorgen en Diana, geweldig dat jullie zo genieten en die kleine Iris, ontzettend leuk!!!