Gereed voor vertrek? - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu Gereed voor vertrek? - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Diana, Jørgen & Iris Peterse - WaarBenJij.nu

Gereed voor vertrek?

Door: Jørgen Peterse

Blijf op de hoogte en volg Diana, Jørgen & Iris

22 Mei 2014 | Nederland, Alkmaar

Bijna tijd voor de grote reis naar het verre Zuid Afrika, de eerste vliegreis voor onze kleine meid. Onophoudelijk roept ze op het moment dat ze in het grote vliegtuig naar Afrika gaat om olifanten te kijken. Heel benieuwd hoe ze reageert als er straks echt zo'n grote grijze reus vlakbij staat......

Vanmorgen na het wakker worden als eerste activiteit het inchecken geregeld, altijd een goed gevoel. De rest van de dag staat in het teken van de laatste spullen bij elkaar rapen en de koffers inruimen. De accu's van het fototoestel, de iPad en de telefoons; alles is opgeladen. We zijn er klaar voor.

Alles lijkt dus geregeld en we kunnen met een gerust hart vroeg naar bed. Morgen gaat de wekker erg vroeg en gaat de reis dan echt beginnen.

We hebben er zin in!

• 22 Mei 2014 - 15:10

Francisca:

Heel veel plezier!

• 22 Mei 2014 - 15:13

Cees En Rinus Bakkum:

Hay Diana en Jurgen en Iris,

Een hele fijne vakantie toegewenst van ons twee groetjrs cees en rinus doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 22 Mei 2014 - 15:57

Claudia:

Heel veel plezier!!!

• 22 Mei 2014 - 16:18

Cindy:

Goeie reis en heel veel plezier! Geniet ervan XXX

• 22 Mei 2014 - 21:22

Linda:

Visums ook geregeld deze keer? :-P

Heel veel plezier, geniet ervan!

• 22 Mei 2014 - 22:32

Gea:

Heel veel plezier en fijne vakantie met z'n drietjes! Ik zie al uit naar de reisverslagen :-)

• 23 Mei 2014 - 00:55

Nel:

Een goede reis en genieter van, Nel

• 25 Mei 2014 - 13:04

Elpee:

Hallo Diirjo,
    Al een beetje bijgekomen van de vlucht? Leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Groet
    Lean

• 25 Mei 2014 - 21:34

Diana:

Hallo vakantie gangers
    Wat een mooie foto van het krugerpark
    diana.Ik ga jullie volgen heel veel plezier daar.
    En geniet van die mooie natuur

• 25 Mei 2014 - 22:38

Annie:

Diana bedankt voor je lieve kaartje
    Ik wens jullie alledrie een onvergetelijke reis toe
    Groetjes